Veterinärdrömmar

Hej på er!

Vilken dag det har varit idag! Ojoj.. är helt känslomässigt och fysiskt utmattad. Jag måste gå raka vägen till sängen efter det här inlägget för att den fruktansvärda migränen får ögonen att vattnas på grund av smärtan, trots att glädjen sprider sig i kroppen i samma veva. Våren är på intågande och ingen är gladare än jag. Äntligen! Nu behöver jag nog bara sova ett tag så försvinner säkert huvudvärken. Jag vågar dock inte rida idag utifall att migränen inte har försvunnit till kvart i fem då ridningen börjar. Det är ingen höjdare att rida då man inte orkar prestera och jag ska ju ändå rida imorgon igen. :)

Sedan blir det plugg för fulla muggar.. och en massa bloggande såklart. Vi har ju trots allt en del att ta igen. I alla fall blev det en lunch med Therese idag innan det var dags för lab och dissekering av grislunga, - hjärta och njure. Inte tror man att jag ska klara av sådant, men det gör jag minsann. Drömmen som liten var ju att bli veterinär. Ja, även i åttan ville jag det då jag praoade på Albano djursjukhus och var med om omkring 5 svåra operationer varje dag. Så det här med organ och blod är onekligen något jag tål, förvånansvärt kanske vissa av er tycker.

Vi hörs lite senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar skorna!

2009-03-18 @ 17:55:14
Postat av: natalie dahlström

väldigt fin outfit (:

2009-03-18 @ 19:03:24
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygg outfit, vart är skorna köpta ser riktigt snygga ut!

2009-03-19 @ 17:14:44
URL: http://youshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0