Mysig måndag

Hej världens bästa läsare!

Lovet är nu slut och det känns faktiskt bra. Det här lovet förknippades mestadels med sängliggande på grund av en rejäl förkylning (alltså ingen träning) så därför känns det skönt att vara på banan igen. Bloggen kommer nu att uppdateras som vanligt med några inlägg per dag och bilder till det.

Det blev ingen utgång nu senaste helgen men en tjejkväll, en shoppingdag på stan med Alexander, Saga och Danne samt en myskväll blev det istället. Det känns bra nu när träningarna drar igång med dunder och brak. Idag har jag redan haft ett tufft balettpass (balett är för övrigt bland det bästa jag vet!) så mina ben skakar fortfarande. Jag har ju inte tränat på över en vecka nu när jag legat sjuk och på en som tränar minst sju gånger i veckan i vanliga fall märks det något otroligt när man sedan sätter igång igen. Å andra sidan har jag väldigt lätt för att bygga upp muskler, vighet och kondition igen så ge mig kvällsträningen ikväll också så är allt nog som vanligt igen. Annars får jag se till att det blir det.

Igår kväll valde jag att ta en måndag utan plugg och all press som bara blir mer och mer märkbar nu i samband med att tiden tickar på i all världens fart och studenten närmar sig med stormsteg. Jag åkte hem till underbara Alexander och vi åkte direkt och hyrde film och handlade lite. Jag valde film och en slutsats jag drog är att om jag väljer film så slutar det med att mascaran rinner och Alexander ligger sovandes på mitt bröst. Jag valde P.S. I love you, inte för att jag trodde att det var Alex förstahandsval men jag tänkte att den kunde vara mysig att se tillsammans. Men som sagt. Det slutade med att jag låg och smågrät i min ensamhet (ingen vattenfast mascara hade jag heller) och Alexander sussade sött bredvid mig. När han sedan vaknade efter ett tag fick jag av olika anledningar inte ens se klart filmen ;) Någon som vet hur den slutar?

Såhär såg jag ut igår:




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med alexander =)?

2009-03-03 @ 17:07:55
Postat av: Mandy

Nej, jag är singel :)

2009-03-03 @ 17:39:01
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: alexia

fin!

är den där tunikan från h&m?

2009-03-03 @ 18:15:58
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur kan du vaar singel om du har "kul" med alex?

2009-03-04 @ 08:10:00
Postat av: Carro

Hanna det finns något som heter dejting. Förmodligen dejtar de och blir väl tillsammans om det känns rätt. Vilken värld lever du i?

2009-03-04 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0