Jag stödjer inga svältdieter!

Pluggar på för fullt och har äntligen fått igång ett flyt, vad härligt det är att skriva då! Man väljer väl valda ord och uttryck och det känns stimulerande att skriva. Snart kommer nog min kära mor in med en skål fruktsallad som alltid då jag sitter uppe och pluggar för fullt. Nu när jag inte äter godis eller liknande längre är frukt en enormt bra ersättning. Jag får överhuvudtaget inget sötsug, utan goda frukter fungerar alldeles utmärkt. Man mår så mycket bättre och känner sig så mycket fräschare när man inte äter en massa sött och onyttigt. Då kan man istället unna sig en massa god mat. Eller unna sig, klart man ska äta, att sluta äta är bland det mest osunda du kan göra mot din kropp. Och inte kommer du se vidare fräsch ut heller, snarare tvärtom. Och träna kommer det inte finnas ork till. Nej, skippa det onyttiga och börja träna så kommer det att märkas både på utsidan och insidan. Jag stödjer inga svältdieter inte. It's all about exercise!

Snart ska jag ta tag i att svara på alla mail som kommer till min bloggmail. Jag tycker verkligen om mina läsare. Det märks att många av er har mycket vett och ambitioner. Andra mail som har kommit är, hör och häpna(!) företag som vill annonsera på min blogg. Vi får se vart det leder men kanske kommer det upp lite annonser inom kort.

Back to study!

Kommentarer
Postat av: Me

Yeah! Du är tillbaka! =)=)=)=)

2009-03-17 @ 15:15:31
Postat av: alexia

bra att bloggen är tillbaka :D

2009-03-17 @ 16:33:28
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska du göra efter skolan? börja plugga direkt eller ta ett år "ledigt" om du ska plugga direkt, vad ska du söka då?



du har verkligen en fin blogg!

2009-03-17 @ 18:57:22
Postat av: Kim Lodberg -Beställ en bloggdesign!

söt blogg =)

2009-03-17 @ 21:17:07
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0