Biomys med Alexander

Precis kommit hem från bion Män som hatar kvinnor som jag såg med Alexander. Satan vilken grym film! Precis i min smak. Den var så oförutsägbar och lite lik Beck-filmerna som jag är smått beroende av. Dock saknade jag Mikael Persbranth, men man kan inte få allt, eller vad säger ni? Skådespelarna var för övrigt i särklass och detta var den bästa svenska film jag har sett.

Efter bion blev det lite mat innan jag åkte hem. Tidigt upp till matten imorgon så det blir till att sova hemma inatt. Inget vidare att sova ensam och inte ha någon som håller om en hela natten, men vad ska man göra? Det är ju inte direkt första gången matteboken prioriteras. Och vad får man tillbaka egentligen? Nåja, dags att sova.  

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar bara utnyttja dina killkompisar, varför skulle de hålla om dig när du sover liksom? skaffa en pojkvän

2009-03-05 @ 07:18:24
Postat av: Mandy

Alexander är absolut ingen killkompis. Han är betydligt mer än så och självfallet den enda jag sover tillsammans med. :)

2009-03-05 @ 10:07:42
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0