15 timmar sömn

Godmorgon mina kära!

Jag tillbringade en fantastisk fredag
i mina vänners sällskap igår. Efter skolan blev det en långlunch med mitt hjärta Therese. Därefter började den långa shoppingen som kom att bli ett träningspass utöver det vanliga. Ebba kom och gjorde oss sällskap efter någon timme. Då påsarna blev många och fötterna värkte åkte jag, onekligen utmattad, hem. Vid halv åtta lade jag mig i sängen för att sova en timme inför kvällen och dess planer. När tror ni att jag vaknade igen?

15 timmar senare, närmare bestämt halv elva imorse, med alldeles för många sms och missade samtal. Nog för att ha sömnbrist men att den var så omfattande visste jag inte. Det var i alla fall länge sedan jag kände mig så utvilad. Perfekt inför ikväll! Åker med Tessie till Ebba vid sex för vin och fixa iordning oss tillsammans. Vad som sker sen får ni veta imorgon. :)

Nu har jag massor att göra. Bilder utlovas senare!

Kommentarer
Postat av: michaela

Visa bilder på shoppingen! Det är ofta du lovar - men vi inget ser? ;)

2009-03-07 @ 12:39:24
Postat av: malinmikaela

Spana in min blogg! :)

2009-03-08 @ 20:54:17
URL: http://malinmikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0