Bilder från Palma.

Hej mina fina!

Igår natt kom jag hem från en helt underbar resa i Palma där det har varit värmerekord dessa två veckor med en bit över 40 grader i skuggan. Allt har varit super förutom maten som många gånger har varit under all kritik, vilket är tråkigt då man som van Italienresenär blir väldigt bortskämd med god mat. Annars har jag stormtrivts vilket ni kommer att få se på alla bilder som tagits. Vi bodde precis utanför Palma då vi ville bo vid havet, men vi åkte in till Palma och shoppade och åt middag varje kväll. Vi lärde känna många svenskar vilket också var kul. Bilder på shoppingen kommer, men först låter jag bilderna tala för sig själva. Jag lägger upp bilderna i den ordning som de togs, alltså de blekaste först ;) De första bilderna är tagna en timme efter landning bara. Man var ju tvungen att utforska beachen..

 






















Kommentarer
Postat av: linn

FAN VA SNYGG KROPP DU HAR, guud!

2009-07-28 @ 17:02:22
Postat av: Anonym

Har du vridit upp linnet som en topp för att visa magen?.. haha..

2009-07-28 @ 17:02:56
Postat av: Mand

Haha det är klart jag viker upp linnet när jag inte har bikini på mig och är i 40 gradig värme..? :)

2009-07-28 @ 17:35:01
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Veronicaaa

haha hon är ju bara avundsjuk. Du har jääättefin kropp! :) hur tränar du dina ben? är du ute och springer o så ? :) kram

2009-07-28 @ 18:14:40
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du slår allt, det finns INGEN sexigare än du! vackrast är du osminkad oxå(;

2009-07-28 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0