Är i Småland tills på söndag, ciao :)

..En av världens absolut finaste låtar..

 

Hej mina älsklingar!

Carros visning igår var riktigt bra måste jag säga och modellerna var jätteduktiga!.. Riktigt imponerande då de inte är modeller egentligen men ändå presterade riktigt bra och proffsigt som om de inte gjort annat. Jag borde också ha gått där egentligen :)..

Hur som helst var det en massa bekanta där och jag stod mest med Alex och hans sköna grabbgäng. Strax efter visningen var klar åkte jag och Alex hem till honom och sussade skönt. Imorse tog vi en powerwalk i vanlig ordning. Riktigt mysig morgon måste jag säga.

Nu ska jag packa ner det sista och om en 40 minuter ungefär bär det av till Småland. Där stannar jag till på söndag. Bloggandet tar därför en paus under helgen, men vänta er en massa bilder då jag är tillbaka på söndag. Jag, Sebbe och mami åker caben till Småland. Mys!

Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma bort och bara äta, träna och sova bra. Sedan framför allt träffa min älskade mormor, andra släktingar och vänner. 





 

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tänkte hälsa på dig igår men du var alldeles för snabb så jag hann aldrig ;)

2009-07-02 @ 12:21:35
URL: http://merz.blogg.se/
Postat av: Emma Lindgren

Vart i Småland ska du :)?

Precis flyttat ner dit från sthlm ;)

2009-07-02 @ 12:54:08
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0