Sista kvällen innan Palma tillbringades med Alexander.

Hej på er! Kom ganska nyligen hem från ett par timmar med fina Alexander som precis kommit hem från Halmstad. Vi passade på att ses en gång innan vi båda sticker iväg imorgon. Vi åkte hur som helst förbi hans kompis Jocke och utnyttjade sedan den korta tiden på bästa möjliga sätt :)

För övrigt kan det komma lite inlägg från Palma så ni får kika in här under de två veckor som jag är borta. Ni kan ju tänka er hur mycket bilder som kommer att tas där hur som helst. Haha, I love it. Skriver nog en gång imorgon bitti innan jag åker. Nu ska jag dubbelkolla packningen och sen sussa. Godnatt mina fina läsare.

 

Bild tagen ikväll vid nio-tiden precis innan jag träffade Alex. Ser ni vad ljust det är? Lovely!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaaaarför har du den vita "bas-tröjan" :S Det är fan värdelöst, struntar väl i om gina tricot-fjortisarna springer runt med sånt men snygga "äldre" tjejer trodde man iaf bättre om.



Det är så SJUKT mycket snyggare utan de där basplaggen. Samma grej som leggings/inga leggings under kjol.



Trodde faktiskt bättre om DIG efter att ha läst din blogg ett tag..

2009-07-12 @ 19:43:50
Postat av: Catja

Fin du är!

2009-07-14 @ 14:24:40
URL: http://catja-andersson.blogspot.com
Postat av: Cameltoegirl

CAMEEELTOOE

2009-07-24 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0