Spontan liten shoppingrunda

Hej på er alla läsare!..

Har lite bråttom så hinner inte skriva så mycket nu innan det är dags för middag. Tog en spontan liten shoppingrunda idag och handlade en väska, världens sötaste trosor, ordentlig sminkborttagning (äntligen ska jag också bli snäll mot min hy), ögonbrynspenna samt så har jag äntligen tagit tummen ur och skaffat mig ett abonnemang. Riktigt skönt att äntligen ha det gjort. Vi var även på systemet och inhandlade vin till kvällen. Massa vin! :)

Ikväll blir det som sagt utgång med tjejerna och vi skall föra på Bellas innegård allihopa. Blir nog en grym kväll.



Snaaart är jag utomlands i solen igen :)

Kommentarer
Postat av: s

lägg upp bilder sen:D

2009-07-29 @ 20:59:44
Postat av: Victoria

kan du inte visa det du har shoppat? :D

2009-07-29 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0