Onsdag

Hej hopp!

Vilket väder vi har.. ena sekunden haglar det och ösregnar så att man inte kan ta ett steg under bar himmel. Andra sekunden skiner solen. Detta ger mig huvudvärk och jag som vill ut och springa vågar inte riktigt det i nuläget ifall att jag är som längst hemifrån då det börjar igen. Än är det nog inte över. Skitväder! Tur att man sticker till varmare breddgrader snart.

Hur som helst har jag varit med min matte-elev sedan tolvtiden och är nu hemma för att snart äta lite lunch. Därefter ska jag börja packa lite smått inför Palma och ikväll ska jag träffa Caroline för en liten mysig utgång tillsammans. Det blir nog en tidig sådan samt utan alkohol eftersom jag fortfarande inte dricker något. Vilken tur att man kan ha kul ändå! :)

Vi hörs lite senare mina vänner!..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du aldrig druckit?

2009-07-08 @ 18:33:58
Postat av: JULIE

Sola lite åt mig också när du åker lillfian! :D

2009-07-08 @ 19:45:26
URL: http://lifeofjulie.webblogg.se/
Postat av: sara enberg

jättefin blogg! :)

2009-07-10 @ 20:18:03
URL: http://saraenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0