Gårdagen

Såfort jag kom hem igår hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för att åka hem till Alexander. Han hade lagat jättegod middag och därefter gick vi och hyrde film. Dock blev det inte så mycket filmtittandes som vanligt, mycket bättre att mysa :) Barnslig som jag är försökte jag starta ett vattenkrig med hjälp av duschslangen. Men då jag stod under duschen med slangen i handen, redo att spruta ner Alex, tänkte jag inte på att vattnet istället skulle spruta uppifrån själva duschen. Typiskt mig, där blev jag blöt istället och Alex skrattade åt mig ;(

Imorse gick vi upp tidigt och gick säkert närmare en mil powerwalk. Skönt skönt. Därefter åt vi en god frukost, min favorit faktiskt, med jordgubbsfil, cornflakes med jordgubbsbitar i samt färska jordgubbar. Alex hade även köpt min favorit mannafrutti, mums! ;D

Nu ska jag få lite mer sömn hade jag tänkt. Efter lunch lite senare ska jag träffa min Carro!



Påväg till Alex igår..


Kommentarer
Postat av: a.

hur lång är du?

2009-07-06 @ 14:14:20
Postat av: Ägare av duschen

det är väll inga som allraste allraste allraste hiiiiiilllllllsssssstt

2009-07-06 @ 15:15:03
Postat av: Mandy

171 cm :)



Haha ååh sööötaste!

2009-07-06 @ 17:34:07
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer dina svarta skor med tjocka remmar ifrån?

2009-07-07 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0