Bild tagen för en timme sen

Då vi aldrig tog ett ordentligt studentporträtt på min studentdag har det hela tiden sedan dess varit aktuellt att ta ett sådant. Men det har skjutits upp från dag till dag, men idag kände jag att det var nu eller aldrig. Riktigt fina blev dem. Här är ett par bilder tagna med min kamera. Tänk att det gått över en månad sedan studenten redan!

 

Annars har jag varit ute och sprungit idag, tog ut mig rejält, så skönt! Nu ska vi äta middag här hemma med Jocke och Signe som kom förbi. Sedan tänkte jag lägga upp lite fler bilder som jag tog nu när vi var ute och fotade, fast utan mössan dårå. Så kika in om en stund så får ni se fler bilder. Ikväll blir det utgång, yeey!


Kommentarer
Postat av: Per blad

Fyfan vilken jävla röv.

2009-07-22 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0