Bilder från Småland <3

Jag har haft fantastiska dagar i Småland hos min mormor tillsammans med min mamma och Sebastian. Vädret har varit bäst hittils på hela sommaren med över 30 grader i skuggan och vi har badat och solat varje dag. Sedan har vi ätit gott, varit ute jättemycket och träffat mina fina släktingar. Det var väldigt skönt att få lämna Stockholm under några dagar och andas friskare luft och gå ner i tempo lite. Jag började läsa en grym bok; en fjortonårings berättelse om hennes liv som prostituerad som jag läste ut samma dag, grym var den!! Jag är nog en riktig bokmal så på söndag då jag sticker till Palma ska jag börja läsa Twilight. Det är bra att upprätthålla den goda engelskan nu under sommaren. 



 
















Kommentarer
Postat av: Matilda

Du gör såååå rätt i att börja läsa twilight-serien. Den är fantastisk och speciellt på engelska, en helt annan sak!

Tack för en grym blogg och fina bilder!

2009-07-06 @ 11:04:59
Postat av: Emelie

Sötisar :)

2009-07-06 @ 15:49:53
URL: http://finest.se/emelieb
Postat av: Anonym

Snygg!!



Uppdatera från Palma ?

2009-07-06 @ 17:54:13
Postat av: veronicaa

söta shorts :)

2009-07-07 @ 13:37:28
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0