Yoga

Hej mina vänner!

Just nu är jag hemma på lunch och för att hämta kläder till idrottslektionen. Jag mår nämligen mycket bättre nu och energin är på sin plats igen. Det ska även bli skönt med lite yoga, also known as balsam för själen. Efter idrotten ska jag åka till Kungsholmen för att träffa Olof.

Nu har jag precis pratat med Ebba och planerat lite inför kvällen. Riktigt roligt kommer det att bli. Taggade är vi till tusen! Det bästa är att jag mår mycket bättre nu också, då kan jag njuta av att gå ut på ett helt annat sätt. Den stora frågan är bara vad jag ska ha på mig.. och vilka skor jag ska ha.

Nåja, nog om det. Nu väntar ett pass yoga och därefter lite quality time med Olof.

På återseende mina kära.


Kommentarer
Postat av: MOA

Hejsan. Mitt namn är Moa och jag är fjorton år, jag skriver om mitt liv som fjorton åring, om min vardag och min skolas nedläggning.



Jag skriver också mycket om musik, filmer och böcker. Jag älskar bandet Simple Plan och tvserierna Desperate Housewifes, One tree hill och Andra Avenyn.



Skulle verkligen uppskatta om du ville följa mitt liv genom att läsa min blogg (;

Ha en bra dag! Bye

2009-01-23 @ 20:01:48
URL: http://thereandthen.blogg.se/
Postat av: Sara.

hej! allt bra med dig? händer det något kul ihelgen? fin blogg förresten:)

2009-01-23 @ 23:17:05
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin bild och blogg

2009-01-24 @ 14:35:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0