What would Carrie do?

Sedan jag vaknade har jag legat skönt i soffan och tittat på första säsongen av Sex and the city. Jag är fast!

Ena sekunden mår jag bättre och känner för att gå ut ikväll i och med att skolstarten närmar sig, och därmed mitt icke-sociala liv. Det skulle inte bli någon vild utgång, utan en drink, för höga klackar för vilt dansande (om sådana ens existerar?) och bra musik i gott sällskap. Jag skulle vilja gå ut så pass mycket innan skolstarten att jag blir så trött på utgångar i samband med att skolan börjar, och därför slippa ångesten om att min ungdom äts upp av mina skolböcker.

Andra sekunden kommer kallsvettningarna i ett rasande tempo, halsen är min fiende och huvudet känns som efter en vild festnatt. Och den andra säsongen av Sex and the city känns enormt lockande.. What would Carrie do?


Klockan tickar och jag är riktigt kluven. Vad skulle ni ha gjort?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0