Välj smart - välj VRG!

Hej på er mina kära.

Idag är jag på jättebra humör och energin är på topp. Innan jag åkte hem idag hade jag ett betygsamtal med en lärare som gick väldigt bra så där höjdes humöret ytterligare en aning. Nu sitter jag och leker med min nya fina mobil och kopierar alla kontakter till simkortet. Sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i Brott och straff och sedan plugga matematik.

Fram emot kvällen, tjugo i nio rättare sagt, har jag dansträning i modernt. Så fram tills dess ska jag ladda här hemma i form av en massa dansvänlig musik medan jag säkrar framtiden, så att säga. Plugg är ett annat inte fullt lika smickrande ord att använda i sammanhanget. Nåväl, veckorna rullar på i ett rasande tempo och än är jag inte bitter. Jag lider förvisso med tvåorna, för att inte tala om ettorna. Visserligen har de år kvar av trygghet och ett fast schema. Men jag är glad över att jag har den största tiden på VRG avklarad, med bravur dessutom. Men för er som funderar på vart ni ska söka: Har ni möjlighet att komma in på VRG är det rent ut sagt dumt att inte söka dit. Skolan och dess elever finns med bland de absolut bästa i Sverige och bland de bättre även internationellt sett. Ett bättre gymnasium och bättre lärare går garanterat inte att hitta. Min åsikt är det, om det nu behövs tilläggas i en blogg som drivs av.. ja just mig.

Kommentarer
Postat av: t

men gud! hur mycket svankar du egentligen?!!! ser knäppt ut

2009-01-27 @ 17:07:34
Postat av: nadia

va ska du göra idag då? :)

2009-01-27 @ 17:17:36
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vacker du är :), vad är det för en mobil du har?



Puss.

2009-01-27 @ 19:58:45
URL: http://ldancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0