Lovord och gammal vänskap.

Ja ingen bättre outfitbild än såhär fick jag fram. Å andra sidan var det ingen hejdundrande outfit heller som jag hade på mig idag. För tillfället sitter jag och läser en filosofiuppsats som jag skickade in strax innan jul. Jag fick sådana lovord från min lärare via mail idag att jag bara var tvungen att läsa den igen. Det finns lärare på min skola som har en förmåga att uppmuntra mig i sådan stor utsträckning att jag blir nära till tårar varje gång, och idag satt jag således i datatorget med tårar som för ovanlighetens skull inte rörde en omänskligt fullproppad Workload planner, utan en lärares lovord svart på vitt.


Ikväll kommer min kära bror hit på middag med sin flickvän. Det blir trevligt med lite hemmamys tillsammans med dem. Vi lär garanterat titta på Let's dance vilket många människor förmodligen kommer att göra ikväll. Det kommer kännas konstigt att se en tjej, som bara för ett år sedan var min allra bästa vän och mycket därtill, tävla och att inte sitta stöttande i publiken och hålla alla tummar och tår. I dagsläget är det som om jag inte känner henne längre vilket är rätt tråkigt. Jag tycker för övrigt, ur ren tävlingsaspekt, att hela upplägget med Let's dance känns orättvist. Jag menar, hur kan det vara en tävling då en smärt och aktiv tjej på 18 år ska tävla mot någon som är 3 gånger så gammal och betydligt mindre aktiv? Nåja, det är väl mer underhållning än blodig tävling som tittare vill ha. Hur som helst håller jag tummarna för Bella. För gammal vänskaps skull.


vi :)



Kommentarer
Postat av: Matilda

I think you're better of without her :p men ändå, fan vad mycket snyggare hon blivit¨på bara ett år! håller också tummarna för henne i Let's dance ;)



du är bäst amanda <3

2009-01-09 @ 18:33:08
Postat av: Julia

fina bilder på dig och isabella tillsammans iaf (:

2009-01-09 @ 19:35:58
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tråkigt att ni inte är vänner längre.. Vad var det som hände? Om man läser hennes blogg verkar hon i alla fall ha extremt svårt med att behålla sina vänner så ofta som hon "byter" bästis..

2009-01-09 @ 20:21:01
Postat av: Anna

Jäklaaar vad hon förändrats utseendemässigt till det bättre!

2009-01-09 @ 21:27:02
Postat av: Andreas

Soft outfitt! :)

Ha nu en underbar kväll!

2009-01-09 @ 21:59:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

med de pengarna hon spenderar på skönhet kan man ju vara hur ful som helst och bli snygg. Fan skärp till er nu läsare, ni alla skulle se ut som top models om ni hade de pengar hon hade att lägga på skönhet. Falsk skönhet kallar jag det.

2009-01-09 @ 22:09:09
Postat av: emma

Jag älskar henne :) En riktig toppen tjej verkar hon vara och oj vad bra hon var ikväll tycker jag!

2009-01-09 @ 22:15:47
URL: http://emmakb.blogg.se/
Postat av: Anonym

amanda är för bra för att det här ska vara en blogg om bella. tänk på det alla nya läsare

2009-01-09 @ 22:21:11
Postat av: anna

men när ska jag kunna få veta fakta om din locktång!?

från en trogen läsare!

2009-01-09 @ 22:26:42
Postat av: Mandy

anna: Det är en rosa väska från NK med flera olika locktänger och plattänger i. På allting står det Remington Bigshot, så jag antar att det är namnet.



2009-01-09 @ 22:32:02
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: queenpeach

klart man blir snyggare med personlig tränare, soldusch, hård diet, tandblekning, laser i ansiktet oh you name it.. jag tycker du är söt på bilderna!

2009-01-10 @ 08:49:39
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Anna

okej, tack så mycket!

2009-01-10 @ 16:12:40
Postat av: juliasbullar

Sweet :)



Konstig grej men, ja gilalr färgen du ahr på dina läppar hela tiden :D lite brun/rosa, ser så fräscht ut :D hahah, bara så du vet (A)

2009-01-21 @ 16:56:20
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0