Tidsoptimisten talar..

Nu har jag bråttom! Jag har varit och ridit och skall nu hoppa in i duschen. Om drygt en timme ska jag träffa A så ska vi gå på bio. Vad vi ska se är tydligen en överraskning så vi får se vad det blir. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och framför allt inte vilka skor jag ska ha, och i duschen befinner jag mig inte, så nu måste jag verkligen lägga på ett kol. Varför är jag sådan tidsoptimist?

Jag är för övrigt mycket nöjd med den nya mobilen som är så snygg! Dock kunde bara halva antalet kontakter kopieras till mitt simkort vilket innebar att jag har fått sitta halva dagen och skriva in alla för hand. Jag är inte klar än heller, vilken jackpott!

Nej nu måste jag springa. Önska mig lycka till! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh va mysigt med bio!

vad har du köpt för mobil? :)

2009-01-28 @ 21:05:45
Postat av: Mandy

Bild kommer :)

2009-01-29 @ 16:08:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0