TGIF!

Hallå där!

Äntligen fredag! Det har varit en trött fredag hittills, inte alls roligt. Dock en mysig sådan med långlunch på bk, lite tacky sådär, men ack så gott. Tjejen i kassan sa att hon inte längre behöver fråga vad jag och Therese ska äta. Snacka om att lägga fram en replik som bara gör att man vill vända på klacken och aldrig mer komma tillbaka.

Sedan var det dags för idrott och rättare sagt afrikansk dans. Det var intressant och bra träning för mage och höfter. Alltid trevligt på en fredag innan utgång och allt vad det innebär. Efter skolan åkte jag till Salt och träffade mina gulliga kollegor där jag även köpte den svarta klänningen som jag nämnde igår, så sjukt söt är den. Nu tänker jag mest på hur jag ska ha mitt hår ikväll, skulle vilja köra på något wild n' crazy. Närå, det funkar inte till den lilla svarta. Men det skule vara väldigt mycket jag annars; lackleggings, killer-heels, lockigt hår och sotade ögon. Jag finner charmen i en outfit likt denna, så att säga.

Nu har jag i alla fall sovit i en dryg timme. Pratat lite med the man for tonight (killen jag ska ut med - våga inte tolka fel! ) och nu väntar duschen. Skönt att ha så gott om tid, det händer mig rätt sällan vet ni. Jag ska även försöka hinna med lite bilder på min outfit innan utgång. Det brukar faktiskt vara en av mina förkröksritualer numera. Det ska jag fasiken ha credd för alltså.

Vi hörs om ett tag mina kära.

Kommentarer
Postat av: Leia

Haft en bra dag? =)

2009-01-30 @ 20:14:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: GRATIS KLÄDER!

heej!



jag trodde aldrig på det här förut, men det funkar verkligen! GRATIS KLÄDER! 250 kronor i presentkort! Vilket extrajobb va! ;)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



Så bli medlemmar ni också!

2009-01-31 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0