Slit

Hej på er! Fy det har varit en lång dag idag. Att jobba ensam i en butik i en hel dag är psykiskt påfrestande så att det skriker om det. Men nu är jag i alla fall hemma och jag har hunnit få i mig middag. Ikväll ska jag råplugga matte samt äta lite ost och kex med min fina mamma. Ett glas vin pratade vi om att ta till det också.

Kvällen med Anna och Patrik igår var riktigt mysig. Jag vet inte hur många avsnitt vi såg, eller hur mycket vi stoppade i oss, men många och mycket var det i alla fall. Jag hann varken sätta på mig något respektabelt, fixa håret eller sminka mig innan de kom. Men oj så skönt det var att ha det i åtanke då jag skönt kunde somna i soffan senare. Detta får vi göra om snarast mina gullpigor!


Osminkad, trött och... grå. Men mysigt hade vi i alla fall. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0