SATC - maraton at my place tonight!

Lycka lycka lycka, jag kom precis hem från stallet efter att ha ridit ett pass på världens vackraste Betty. En väldigt stor och graciös ponny med ett vackert och stort steg. Det kändes som att sväva på moln men jag var trots det helt slut efter passet - dock med ett stort leende på läpparna. Ridning på en relativt hög nivå är så mycket mer konditionskrävande och kräver sådan styrka av ryttaren i en utsträckning som många som aldrig ridit aldrig kommer att förstå. Inte ens att springa en mil, vilket jag gjort många gånger i mitt liv, kommer i närheten av ett hårt pass på en ponny likt Betty som är så stark att magen blir som en tvättbräda efteråt. Lår och rumpa ska vi inte tala om! Äntligen får jag göra bland det bästa som finns. Och äntligen får min kropp världens bästa träning igen!

Nu måste jag skynda in i duschen, klä på mig, fixa hår, smink och naglar och sedan äta middag och därefter kommer mina två kärlekar Anna och Patrik hit för Sex and the city maraton med vin, ost & kex, chips + dip, godis , popcorn och gud vet allt. Vi ska ha en riktigt kärleksfull kväll tillsammans med världens bästa serie!



Jag återkommer garanterat senare med bilder och annat roligt. Puss så länge, världens bästa läsare.

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

en tävling är nu igång i min blogg :)

titta inom och var med, priset är kalas !



kram johanna <3

2009-01-10 @ 17:32:34
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle vara jättekul om du hade möjlighet att lägga upp lite nya ridbilder :)

2009-01-10 @ 19:21:37
Postat av: sar

25778859.jpg" rel="nofollow">http://gulligamaandyy.blogg.se/images/2009/011-225778859.jpg



var är skorna köpta ifrån?

2009-01-11 @ 06:40:34
Postat av: Amanda Wendell !

2 frågor älsklingsmandy:



ett: NÄR faaaan kommer årsresumén i bilder o text från år 2008?!?!??! :D vi vääääntar som på nålar..



två: vilken är din favorit i sex and the city?? Rabbla upp dom i rangordning e du snäll :)



skulle uppskattas puss

2009-01-11 @ 14:10:01
Postat av: Stephanie

Söt blogg, älskar SATC!

2009-01-11 @ 22:09:54
URL: http://stephanieharvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0