Onsdag

Godmorgon!

Inatt låg jag i säkert över en timme
och hostade som om lungorna bestämt var påväg upp. Tårarna rann okontrollerat men jag var helt enkelt för trött för att sätta mig upp. Jag gör något väldigt dumt just nu, nämligen att jag hårdtränar fastän jag har en infektion i kroppen. Halsen är uppsvullen och trots det tränar jag tills kroppen inte orkar mer - på varje träning. Idag har jag förvisso ingen dansträning, men rida ska jag göra vilket inte är det bästa då man kommer till ett kallt stall och sedan ska anstränga sig då kroppen är stel och kall.

Jag har shoppat väldigt mycket den senaste tiden. Då det kommer till min skoshopping gäller the sky is the limit, det vill säga den har inga gränser. Jag köper högre och högre klackar och snart består hela min bokhylla av skor och endast skor. Nu har vänner börjat ifrågasätta varför jag bara köper fler och fler när jag bara har hunnit använda hälften av dem. Faktum är att jag kommer kunna ha dessa skor många, många år framåt. Mina fötter har slutat växa för länge sedan. Var ordet missbruk kommer in i detta sammanhang är väl då jag kan sitta på mitt golv och bara hålla i ett par efter ett annat och vara nöjd så. Jag behöver alltså inte ha på mig alla par för att känna att de var värda att köpa. Bara jag har dem i min hylla så att jag vet att jag kan ha på mig dem när jag känner för det. När det rätta tillfället kommer. De är mina.

Sedan har jag köpt en riktigt schysst vårjacka. Jag kommer förmodligen vara ganska ensam om den och den känns väldigt high fashion och unik. Då jag provade den kom två olika kvinnor fram och sa att om jag inte skulle ha den (det var nämligen den sista kvar) så ville de ha den. Detta fick mitt ego att gå med raska steg till kassan och göra ett av de bästa köpen jag har gjort de senaste månaderna. Jag vet att ni fullkomligt kommer att älska den och den dagen jag inviger den ska ni få se många bilder på mig och skönheten.

Nu ska jag dricka en kopp te och plugga några mattetal innan frukost. Jag får inte sätta på ett SATC avsnitt vilket brukar ske på morgonen innan skolan numera. SATC är en drog likt skoshoppingen för mig. Det är omöjligt att bara titta på ett avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Blondhead

2 blondes, 2 heads.

2 lifes and 1 blogg!

http://blondheads.blogg.se

You'll like it

2009-01-21 @ 12:13:01
URL: http://blondheads.blogg.se/
Postat av: pp

men snälla, sluta skriv hela tiden att du är så jääävla sjuk och endå är "sååå duktig" och tränar endå. börjar bli väldigt uttjatat,... även med din skol gång. Vi har fattat att du är "jääätte ambitiös" de räcker.

2009-01-21 @ 12:15:20
Postat av: Losan

Hoppas du kryar på dig!

2009-01-21 @ 13:44:30
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha pp är nog inte lika ambitiös som särskriver så!

2009-01-21 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0