Matteboken och jag har ett mycket bra förhållande.

Jag blir så arg på min hals. Jag dricker vatten och varmt te flera gånger per dag, äter dubbelt så mycket frukt och grönsaker mot vad jag brukar och är så nogrann man bara kan vara med hygienen för att minska risken att jag drar på mig fler infektioner. Trots det väljer min kropp att fokusera på det faktum att jag tränar trots infektionen vilket innebär att jag förmodligen inte blir frisk förrän jag låter kroppen vila från träningarna. But that's not going to happen.. Jag vill inte! Jag kan inte minnas när jag mådde såhär bra, om man bortser från halsen, sist. Den gör ont, kliar och är uppsvullen. :(

Imorgon ska vi åka skridskor
och jag bestämde mig för att ge det ett försök. För betygets skull, så att säga. Men med min hals ser utsikten inte helt bra ut. Yoga inomhus låter mycket bättre.. Förhoppningsvis får jag joina den andra idrottsgruppen. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Jag tycker om mitt förhållande till matematik. Egentligen borde jag skriva på min hästbok, men jag kan verkligen inte slita mig från matteboken. Det går av bara farten och jag vill inte sluta när det går så bra. Matte är verkligen mitt ämne och Matematik C är för övrigt en rolig mattekurs. Dock slår den inte Matte B. Kanske var det för att Matte A blev så tröttsamt till slut.

Kvack kvack..

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-22 @ 19:25:53
URL: http://augustikid.se
Postat av: Frida

Hej! Jag gillar också verkligen matte!! Det gör det så himla svårt, ska jag välja handels eller industriell ekonomi???!! hur tänkte du? kram

2009-01-22 @ 22:20:40
Postat av: Mandy

Jag förstår inte riktigt vad du menar med handels eller industriell ekonomi. Menar du linjer på grymnasiet, kurser på universitetet eller bara kurser på gymnasiet?

2009-01-26 @ 14:07:43
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Frida

jo men du har ju sagt att du ska välja handels i höst! hur kom du fram till det och inte industriell ekonomi på kth? de är ju rätt lika?! kram

2009-01-26 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0