Lyckade utgångar uppskattas!

Hej alla glada!

Puuh.. äntligen hemma! Gårdagen med en tre timmars fika med Olof var trevlig. Där kan man snacka en karl med ambitioner! Snart kanske vi är grannar också, ingenting jag skulle ha något emot. :)

Då till kvällen igår. Jag och Ebba åkte rätt sent till Laroy där vi började kvällen och träffade på många bekanta. Bröders kollegor som skall försöka med förbjuden frukt.. alltid lika roligt att erfara. Men schyssta grabbar är det hur som helst! Vi dansade, drack lite vin och shottade innan det bar av till White room. Där var jag med Caroline, Malou och Oskar bland annat, men träffade snabbt fler vänner och bekanta. En väldigt lyckad kväll med mina kära.

Oskar Brewitz & Amanda Bergman
Oskar och jag.

Jag känner mig alltid lika hurtig lördagförmiddagar då det vankas ridning efter en utgång kvällen innan. Positivt är dock att man inte ligger och segar och tycker synd om sig själv en hel dag, utan det är bara att bita ihop och sätta igång med träningen. Jag är i alla fall helt förälskad i min dressyrhäst nu och han är lika underbar då jag sitter på hästryggen som när man gosar inne i boxen. Ridningen har aldrig känts bättre!

Innan vi får gäster tänkte jag lägga upp lite bilder på gårdagens outfit. Så kom snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: a

vad heter hästen du red? :)

2009-01-24 @ 18:04:53
Postat av: Mimmi

ha en bra kväll :)

2009-01-24 @ 18:20:59
URL: http://mimmiiis.webblogg.se/
Postat av: loppan

vilken häst rider du nu?

2009-01-24 @ 18:53:29
Postat av: Mandy

Jag rider Keyen :)

2009-01-26 @ 14:00:39
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: ani

gillar din näsa

2009-01-26 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0