Love fridays!

Godmorgon mina solstrålar!

Jag gick upp för en dryg timme sedan och mår prima trots den förhållandevis stora mängd alkohol som konsumerades igår. Om en halvtimme ska jag gå ner till stallet och rida och därefter väntar plugg, middag och bio.

Kvällen igår var i alla fall toppen. Jag åkte till Alex runt tio där vi drack champagne och lyssnade på bra musik. Runt ett åkte vi och hämtade upp två av hans kompisar för att sedan dra in på Magenta ett tag. Dessvärre missade vi alla snygga vanityskjortor för att vi var lite sena. Väl där inne var det i alla fall många bekanta och vi dansade med mina tjejer Caroline och Malou. Sedan bar det av till White Room där jag träffade flera av mina vänner från Handels som hade haft någon tillställning kvällen till ära.

Vid fem var jag hemma och somnade sött på en gång. Jag har bestämt mig för att återgå till utekvällar med endast lite alkohol igen. En drink eller två räcker mycket väl, och jag har faktiskt lika roligt med en liten mängd alkohol som när det blir betydligt mer. Jag måste tänka på figuren så att säga. Mycket alkohol passar inte ihop med 7 träningar i veckan.

Dags att knata ner till stallet! På återseende.

Alex Pärleros med vän
Tjejen med blicken som ser ut att vilja mörda fotografen och en sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0