Jag är tillbaka med en fräsch design!

Guess who's back my darlings?

Med en ny design och nya tag är jag tillbaka som aldrig förr! Jag är för övrigt väldigt nöjd med den stilfulla designen som vackra Julie (http://thisday.devote.se/) har gjort. Hon har även en tävling i sin blogg där hon lottar ut en header för er som är intresserade.

Jag är i valet och kvalet om jag ska radera alla inlägg som jag åstadkommit i den här bloggen för att få en nystart på riktigt. Hittills har jag dock bara fått negativ respons på den funderingen så än så länge får mina verk finnas kvar på bloggen. Vad tycker ni? Ska bloggens nystart bli så omfattande att alla inlägg ska tas bort eller ska mitt förflutna få finnas kvar ett tag till?

I alla fall tänker jag inte ta något genomdrag om vad jag har gjort under tiden jag inte har bloggat. Men skolan går alldeles utmärkt och likaså annat som är viktigt i mitt liv. Jag har ju numera 7 fasta träningar i veckan vilket startade i söndags, och tro mig, det känns. I söndags hade jag två dansträningar och idag har jag haft en dansträning på morgonen och sedan en nu på kvällen. Visst att jag alltid har älskat att träna men såhär många fasta träningar var det länge sedan jag hade.


Kvällen i lördags spenderades först på LCL där en nära vän jobbar och därefter mötte vi Oskar med fler för att bege oss till Magenta.

Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt att du är tillbaka!



Och om jag var du skulle jag absolut inte radera alla tidigare inlägg, det lär du ångra i framtiden. Ju mer tiden går desto roligare är det ju faktiskt att läsa allt sedan!

2009-01-20 @ 23:50:54
Postat av: a

jag tycker absolut inte att du ska göra det! Allt du har skrivit är minnen, som kommmer vara roliga att läsa om några år! så gör det inte för du kommer ångra det senare! :)

2009-01-21 @ 07:35:35
Postat av: L

Nej! ta inte bort inläggen :)

2009-01-22 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0