Hjärtformade string

Liggandes i sängen varvar jag läsande ur Brott och straff med skrivande av texter till min bok. Strax ska jag bege mig mot Salt för att köpa klänningen till höger som nu har kommit in i svart fast utan glitter. Den tänkte jag nämligen ha imorgon på Magenta. Annars är det bara plugg och vila som gäller idag. Jag vet fortfarande inte vad som skedde inatt, om det var en allergisk reaktion eller bara en grov rethosta. Vad det än var vill jag för allt i världen inte genomlida det inatt igen.

Annars hoppas jag att ni alla har det fint därute. Ät frukt och drick mycket vatten så mår man bra, eller det gäller i alla fall mig. Jag längtar för övrigt något otroligt till att det ska bli lite vår så att jag kan börja gå ut och springa igen. Jag vet att jag har tjatat om det förut men med denna snö och slask kan man inte göra annat än att längta och vänta.

Förresten har jag en underbar vän vid namn Ebba som brukar ha för vana att köpa presenter till mig när vi ses. Jag har fått fina smycken, ofta är ett hjärta inkluderat men sist vi sågs fick jag ett par string inne på Laroys toalett som var något uteöver det vanliga. Som jag själv då, taha! Det är nämligen trosor att bära på alla hjärtans dag (eller vid något annat tillfälle också för den delen) som är formade till ett hjärta där fram, och där bak är det också format till ett litet hjärta. Sedan är det bara snören, vilket jag är ganska svag för.. Härligt med tjejkompisar som vet vad jag älskar! Vi får väl se hur det blir med dessa skönheter.. På Alla hjärtans dag väntar det just nu en singelfest hos ett par tjejkompisar och då vill jag inte vara bruden med hjärtstringen direkt. Snacka om att komma dit med avsikter!


Nåväl. Innan jag blottar för mycket av mitt liv mellan lakanen är det bäst att sluta. Jag har trots allt en bok som ligger här och väntar på mig. I brist på annat kanske jag borde tillägga.

:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vart kommer dom trosorna ifråN? :)

2009-01-29 @ 16:00:59
Postat av: Mila

Vart kan man köpa såna trosor?

2009-01-29 @ 16:33:45
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-29 @ 17:04:42
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: Liindaaah :D

Fin klänning =)

2009-01-29 @ 17:13:23
URL: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: Emma

Snygg blogg! :)

2009-01-29 @ 17:13:41
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: Skönhetsbloggen

Tror du man får finnar av choklad?



Var kan man köpa sådanna trosor? ^^

2009-01-29 @ 18:59:13
URL: http://monass.blogg.se/
Postat av: Klara igen :)

hej igen Mandy! jag letar förfullt efter jeansen i din blogg, har för mig att jag sett dom redan men måste färska upp minnet :). Jätte fin klänning på bilden, finns den ännu kvar i glitter på salt? Vilken salt butik är det du jobbar på? Kram och sköt om dej!

2009-01-29 @ 19:24:21
Postat av: Anonym

==========)

2009-01-29 @ 20:13:37
Postat av: Anonym

Trosorna kan man köpa på H&M!

2009-02-01 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0