Godnatt

Outfitbilder från idag:

  

Hej mina vänner! Jag har börjat den här terminen riktigt bra gällande mina sovtider. Jag ska nämligen gå och lägga mig nu då det ändå känns som att jag håller på att somna vilken minut som helst. Jag lade undan skolböckerna och har tittat på Sex and the city med mamma hela kvällen samtidigt som vi har ätit ost och kex.

Imorgon är det fredag och jag ska nog hitta något trevligt att göra. Jag ska fortfarande ta det lugnt så att jag inte blir sjuk igen. Kroppen är ju som skörast då man precis har varit sjuk. Men mer om dagens planer imorgon. Jag lovar att skriva imorgon bitti. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin outfit! :D

2009-01-09 @ 08:50:37
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: hej hopp gummi snopp

Har du någon tvillingsysyter? isåfall, heter hon amanda eller är det du som heter amanda och inte mandy? och om du heter amanda, varför heter din blogg "gullingamaandyy" då..? jag bara undrar liksom om du undrar varför jag frågade för jag undrade bara för en kompis till mig undrade om det var då och då undrade jag också. inte för att jag känner dig men ändå :D:D:D:D:D

2009-01-09 @ 11:57:41
Postat av: E

vart är dinA skor köpta ifrån? :)jättefina

2009-01-09 @ 12:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0