Fortfarande ambitiös, trots sjukdom.

Hej alla glada!

Jag är värre idag men har trots det lovat att jag ska jobba.
Jag börjar klockan tolv och sedan får jag helt enkelt se hur länge jag står ut. Eller snarare menar jag; så länge jag kan stå på benen kommer jag inte att åka hem. Men med många pauser och en lunch där jag ska äta det största Mc Donalds - målet jag kan hitta går det nog finemang. De flesta gånger då jag blir sjuk försvinner aptiten i samband med att förkylningen och halssmärtorna kommer. Den här gången kan jag dock inte sluta tänka på mat. Jag är hungrig konstant och äter som en häst, vilket i och för sig bara är bra. En kropp som inte får näring (Mc Donalds-målet är inte inräknat) blir svårare frisk.

Ikväll var en utgång inplanerad. Vi skulle fira trettondagsafton och jag skulle ha min sista utgång för det här lovet. Men apropå lov ser det inte så lovande ut. Klyftig är jag minsann trots sjukdom. :) Det kommer vara så skönt att komma hem från jobbet att jag skall lägga mig bland mina filtar i soffan och titta på Sex and the city tills jag somnar. Men om det blir riktigt så väl vet jag ännu inte. Mamma pratade om att vi skulle få gäster. Med tanke på hur isolerad jag fick vara under gårdagen, och att jag definitivt inte är bättre idag så har ni många uppdateringar att vänta.

Dags att åka! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig!

har du tittat efter det där angående locktången?

fin blogg du har btw!

2009-01-05 @ 12:06:51
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra dag =)

2009-01-05 @ 17:27:47
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: carro

hahah samma för mig,ligger här hur förkyld som helst men är hur hungrig som helst och käkar hela tiden!;P

2009-01-07 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0