Första skoldagen och nya stövlar!!

Hej mina favoriter!

Jag är ledsen för en dålig uppdatering idag. I alla fall var det första skoldagen idag och trots den första lektionen innehållande Derivatans definition blev det en ganska behaglig dag. Analysen som skall göras i filosofin innan betygen sätts har jag våndats en del över de senaste dagarna. Dock slapp jag tänka mer på det när läraren berättade att jag och några andra slipper göra analysen för att vi redan ligger på ett säkert mvg. Det lönar sig med andra ord att kämpa!

Såhär har jag sett ut idag:



Efter skolan åkte jag till Salt och hämtade nyckeln då jag skall jobba på söndag. Jag stannade säkert en timme och pratade med mina kära arbetskollegor Caroline och Julia. Sedan ringde min kära mami och frågade om jag ska ut i helgen varpå jag svarade att jag ska ut imorgon eftersom att jag mår bättre nu. Tänka sig att jag bara behövde komma ut och få lite frisk luft för att genast må mycket bättre. I alla fall tog mamma till sin mutningsteknik och sa att jag skulle hitta något jag ville ha av henne om jag lovade att stanna hemma på fredag. Pappa är nämligen i Dublin nu med en vän och hon blir alltid så nervös när jag är ute. Min älskade lilla mamma. Jag hade kunnat stanna hemma för de gulliga hundögonen hon gav mig då vi möttes, men inte tackar jag nej till en present. I alla fall hittade jag bland de snyggaste high heels - stövlarna jag någonsin har sett. De flesta snygga stövlarna jag ser har en förhållandevis låg klack och är alltid svarta. Nu hittade jag ett par nätta mörkbruna och en riktigt fin, hög klack. Dessa ska jag dock ha då det blir vår ute, inga grova vinterstövlar här inte.

Nu är jag hemma igen och mår såklart lite värre eftersom att jag varit igång hela dagen. Det hade jag visserligen förväntat mig eftersom att jag legat hemma flera dagar. Men jag känner fortfarande att jag är mer frisk än sjuk nu i alla fall och det är alltid något. Nej nu är det dags för lite Sex and the city och sedan blir det middag med mamma. Ost och kex blir det senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilder på stövlarna? Är så nyfiken på hur dem ser ut.. :)

2009-01-08 @ 20:10:43
Postat av: sofia

man ser inte vad de är för kläder riktigt:( bara att du har nåt svart upptill o inget mer:( vad hade du för skor? vad hade du för byxor? kortet på dig var iaf sött som alltid!:) <3 ps, kan du inte visa dina nya stövlar oxå? ocj när kommer julklapparna?:( love you<3

2009-01-08 @ 20:28:29
Postat av: Marielle

You're hot :-)

2009-01-11 @ 00:28:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0