En toppenkväll.

Puuh, vilken dag! Väl på jobbet fick jag någon energikick i samband med att jag spelade Infinity för alla mina kunder i butiken. Klart man kan gå ut en måndag tänkte jag.. Jag började planera både outfit och tidsschema för kvällen. Felet var bara att tempen låg på 38,5 då jag kom hem för en timme sedan. Nog är jag partysugen, men helt från vettet är jag inte. Då skolan drar jag igång skall jag klara den med bravur. Jag vill ju inte att lärarna ska komma ihåg mig som den lovande och ambitiösa tjejen framtill studentskivorna och utelivet kom i hennes väg. Det är lite av en mardröm faktiskt.

Nåväl. Min pappa har åkt till Dublin med en vän och denna vecka är endast min och mammas. Vi har en massa mysiga aktiviteter inplanerade och jag är faktiskt glad över att det är kroppen som säger nej till en utgång. Då behöver jag inte få dåligt samvete för att jag går ut fastän mamma har planerat en mysig kväll för oss två.

I alla fall håller hon nu på och gör hembakad pizza till oss. Sedan har hon köpt hem godis, läsk, en massa grönsaker att doppa i min favoritdip samt hyrt hem två filmer. Jag kan säga det en miljon gånger, jag har världens bästa mamma.


Kommentarer
Postat av: amelie

det låter jättemysigt :) måste tillägga att du har en väldigt snygg stil dessutom !

2009-01-05 @ 21:54:23
URL: http://molntusss.devote.se/
Postat av: Jossan ♥

hej !

Besök gärna min blogg !

Och jag tycker att du har en jätte fin blogg ! :D

2009-01-05 @ 23:43:21
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Natascha

Du är sjukt lik Shannon Rae Bex från Daniti Kane! Sjukt bra blogg också :)

2009-01-05 @ 23:59:50
Postat av: m

aa din mamma är verkligen bäst, tänk om alla andra mammor också kunde laga mat köpa godis o hyra film. det hade varit en riktig supermorsa med andra ord

2009-01-06 @ 00:54:52
Postat av: Mandy

Hördu lustigkurre "m": sista meningen handlar om betydligt djupare saker än så, saker man inte vill skriva ut i en blogg som läses av allmänheten. Men det är något de andra läsarna verkar ha förstått, till skillnad från dig. Jag hoppas att du tycker att din mamma är bäst också - om det är för att hon har den godaste doft du vet - eller varför inte lagar de godaste pankakorna du någonsin smakat, skiter jag fullkomligt í. Men det vore sorgligt om du inte tycker att din mamma är bäst i världen.

2009-01-06 @ 01:26:27
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Charlie

Skitgulligt av din mamma ju, känns som att "m" är lite avundsjuk!

2009-01-06 @ 17:19:41
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0