Danslektion och ny mobil!

Hej alla glada!

Efter en trevlig långlunch med skvaller och planering åkte jag till Viktor Rydberg Jarlaplan för en danslektion. Vi jobbade mycket på diagonalen över golvet, improvisation och sjävfallet styrka. Hittills är nivån enkel för mig som har dansat hela livet, men som dansare blir man aldrig fullärd. Det finns alltid saker att jobba på, och även om det är enkelt mönster kan man göra det till sitt eget och höja svårighetsgraden. Det känns för övrigt som en ren lyx att få dansa på skoltid, för bra för att vara sant helt enkelt. Kursen avslutas sedan med ett solo inför de andra dansarna. Det ska bli grymt roligt!

Efter dansen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi direkt för att kolla på mobiltelefoner. Jag älskar den jag har nu, men den börjar bli lite trött. Lite trött på livet helt enkelt. Därför ska min snälla pappa köpa en ny till mig så det var vad vi gjorde idag. Jag valde mellan två stycken: en liten, vit och söt med väldigt många funktioner samt en väldigt stilren smal och.. fruktansvärt snygg mobil (om ni tillåter mig att vara ytlig). Efter många om och men blev det den stilrena mobilen då jag förmodligen skulle tröttna på den vita färgen rätt snabbt. Sådant är faktiskt också viktigt. I alla fall var båda två sprillans nya så de hade inte fått in någon av dem än. Men beställd är den så på tisdag är skönheten min. Bilder kommer upp då!

Nu ska jag dricka ett glas vatten innan jag tänkte ladda upp ett par bilder från imorse. Kram!




Kommentarer
Postat av: Mari

hej, ska du flytta till milano i år? och vilket skönhetsoperation är det du ska/vill göra? :)

kram

2009-01-22 @ 18:33:35
Postat av: Mandy

Mari, jag ska inte göra någon skönhetsoperation :)

2009-01-22 @ 18:37:35
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0