Bad n' good news!

Hej på er!

Jag börjar med det tråkiga. Inatt har jag haft den värsta natten jag har haft på flera år. Jag har legat och hostat så mycket att tårarna okontrollerat rann. Det spelade ingen roll om jag låg ner, satt upp, stod upp, drack te eller åt halstabletter. Det försvann inte. Ett tag undrade jag om det var en rejäl allergisk reaktion, men det tror jag inte. I alla fall var jag helt rödgråten och utan röst när mamma väckte mig imorse efter att jag bara sovit någon timme högst. Jag kollade snabbt vilka lektioner jag har idag och insåg att jag kunde stanna hemma. Efter lite mail till mina lärare gick jag och lade mig igen och nu sitter jag här.

Jag ska bara ligga i sängen hela dagen och skriva på mina texter till min kommande bok samt läsa ur Brott och straff. Sedan ska jag äta något riktigt gott och lite senare idag ska jag ta mig till Salt där jag ska köpa en ursnygg svart kort klänning som jag tänkte ha på fredag då jag och A ska till Magenta på Vanity fashionshow efterfesten.

Gårdagen då. A hade valt filmen Australia som jag har velat se väldigt länge. Dock vet vi inte om det var vårt bristande engagemang eller att filmen faktiskt var riktigt dålig men vi vet fortfarande inte vad filmen handlade om. För er som sett filmen, bara med några få meningar, vad handlar filmen om? Vi satt istället i sjuttioelva olika ställningar (orsakat av rastlöshet) spelade sten-sax-påse och andra lekar som A kom på. Kan ha varit det mysigaste och roligaste biobesöket någonsin, men det var alltså inte tack vare filmen.

Vi hörs lite senare mina söta!

Kommentarer
Postat av: elin

Du verkar vara sjuk väldigt ofta :O beror det på något speciellt eller??

2009-01-29 @ 14:37:59
Postat av: josephine

såndär hosta brukar jag också få :s det är liksom värre än rethosta, när man andas in då hostar man så man tror lungorna ska komma upp :o

2009-01-29 @ 14:59:25
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: nicke nyfiken

Har du och Alex något på G? ;)

2009-01-29 @ 15:08:59
Postat av: anna

vem är a?;)

2009-01-29 @ 15:15:14
Postat av: Mandy

Elin: Inatt var det någon form av allergisk reaktion som jag fick, nu mår jag prima=)



Josephine: Precis så kändes det!

2009-01-29 @ 15:22:31
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vill ni vinna 2 biobiljätter till SF-biografer? Kolla den här länken och följ reglerna så kan DU vara den som vinner

http://banandivan.blogspot.com/2009/01/tavling.html

Kram Rebecca ( http://www.banandivan.blogspot.com )

2009-01-29 @ 15:25:22
URL: http://www.banandivan.blogspot.com
Postat av: bian

2009-01-29 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0