29e maj närmar sig med stormsteg!



Två filmer senare ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Såfort nysningarna som just nu avlöser varandra i ett alldeles för raskt tempo har lugnat ner sig så väntar sängen. Jag kan inte undgå att fundera på hur snabbt den här terminen kommer att gå. Innan jag vet ordet av kommer jag stå på frihetens trappa från VRG och ut i verkligheten. Den första tiden efter studenten skall jag göra sådant som jag stolt kommer att berätta för mina barnbarn en vacker dag. Resa, plugga språk och bara njuta av livet till högsta grad och göra det som jag drömt om sedan barnsben. I will make my dream come true och jag är så glad för att jag redan nu har så mycket planer som jag i och för sig inte kommer att berätta förrän saker och ting blir mer aktuella. Men Milano och USA är med i planerna i alla fall. Livet är till för att man ska uppfylla ens drömmar och mål, och redan om ett halvår kommer jag att få börja uppfylla en djupt liggande dröm.

Sedan fortsätter livet och jag ska utbilda mig och gå på den skola som kan ge mig bäst förutsättningar av dem alla. Men för en gångs skull vill jag inte att mitt inlägg ska handla om något skolrelaterat, det gör dem på grund av omständigheterna så ofta i alla fall. Att jag på bästa sätt ska använda mina betyg, och vilka jag verkligen har kämpat mig till, vet vi redan. Men jag har även drömmar där skolböcker inte är the key point, så att säga. Jag vill ha ut mer av livet än så. Och den 29e maj 2009 är jag fri. 



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt du är :)

2009-01-06 @ 12:08:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej :).

Tänkte fråga dig vad du tycker om din skola. Börjar gymnasiet i år, och jag är förvirrad som fan. Vet inte vilken skola jag ska ta.

2009-01-06 @ 15:40:50
URL: http://musicismydrog.blogg.se/
Postat av: Olivia

Man blir så himla glad av din blogg, alla sommar bilder och jaa man vill bara inte sluta läsa:)

2009-01-06 @ 15:41:59
URL: http://olivya.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken fin blogg du har snygging! :*

2009-01-06 @ 16:40:28
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0