Yesterday's look




Kommentarer
Postat av: A

När du har leggings på dig, typ lackleggings eller lite "grövre" leggings, tycker du att man måste ha en tröja som täcker rumpan då? eller kan man enligt dig ha en tröja som inte når så långt ner? bra blogg. Kram

2009-12-19 @ 18:01:04
Postat av: Anna

Hjälp, vad har du gjort med ditt fina hår?! snygga byxor iallafall

2009-12-19 @ 22:12:09
Postat av: Mandy

A: Förut tyckte jag att man var tvungen att ha en längre tröja över. Men nu börjar jag ändra mig och har som här ett längre linne som inte täcker hela rumpan. Annars har jag ett par lackleggings som är mer som byxor, tack vare att de har sömmar uppifrån och längs hela benen. De lackleggingsen har jag då jag inte vill täcka rumpan. Så har jag dessa till ett längre linne, eller något "längre" plagg.

2009-12-20 @ 08:37:44
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: A

Tack för ditt svar :)

2009-12-20 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0