What a night!

Ojojoj my ladies.. vilken grym kväll igår! Jag var taggad som en igelkott och efter första cosmon var jag minst sagt på banan. Första gången en drinkbjudning gjort en smålullig. Okej, jag fick lite hjälp på traven av tjejerna som höll i bjudningen och en viss grabb vid bardisken som fick mig att svepa cosmos. In a good way. Hur som helst var det lilla jag som spårade gällande dansen.. Men jag tror att det uppskattades ;)

Visningen var trevlig, goodiebagen ännu trevligare, hehe. Skämt åsido. Men det var helt okej. Ambassadeur var som vanligt på topp. Trevligt att alla grabbar som jobbar där var så mån om att lilla jag skulle få dricka i sig. Såg jag törstig ut kanske? Jag som är uppe med tuppen för att jobba idag.. Så fel det kan bli. Men just igår kändes det som att alla bestämt sig för att supa lilla mig under bordet. Om de lyckades? Pfft!

På white room senare var det en massa bekanta precis som vanligt. Med ett rinnande smink, en gång lockigt hår och för hög alkoholkonsumtion körde jag satan ur white room. Ni vet, en sån där kväll man skiter i alla regler och bara inte orkar bry sig. Jag tänkte ge er ett exempel, men det är för tidigt för det. Hihi.


Magenta, all dressy och håret har fortfarande lite lockar i sig.


White room. Jag är förbluffad över att jag faktiskt lägger upp den här bilden för den är ju då inte snygg någonstans på mig. Men jag visar er att det viktigaste är att ha kul. Och vet ni? OM jag hade.

Update: Att gå upp innan åtta efter en utekväll brukar innebära att man inte ser något som helst livstecken från någon på ett par timmar. Det finns ett undantag och det är Maxi som hållit mig lite sällskap. Why? Han har inte lagt sig ännu.

PS! Kika in här senare så får ni se bilder på gårdagens outfit!

Kommentarer
Postat av: Aida

Vilken snygg profilbild du har :)

Är du modell elr?

kika gärna in i min blogg och skriv en kommentar om du vill :D

2009-12-19 @ 12:00:30
URL: http://didaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha pluttis då. låter helt amazzingggg. och båda bilderna är asbra ;) <3<3<3<3

2009-12-19 @ 16:52:36
URL: http://vixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0