Veckans to do!

Jag börjar från och med imorgon eftersom jag legat sjukis nu i två dagar :(

Onsdag:

Tandläkarbesök, inte allt för roligt men sådant måste också göras..

Bio, med min fina Felicia.



Liiiten utgång



Torsdag:

Jobb 09.30 - 15



Paradise hotel - kväll hos min kära Ebba! Knata runt i butikerna med henne direkt efter jobbet och därefter blir det middag och Paradisekväll. En riktig myskväll med min kära.



Fredag:

Träffa Alexandra för bl a powerwalk




Fika med Hanna!





Idolmys och förkrök hos mig med alla mina tjejer!




Utgång, Bob Sinclar kommer till Ambassadeur där jag och Alexandra ska vara med några vänner som har bord, blir dock lugnt för mig eftersom jag jobbar dagen efter.



Lördag:

Jobb 12-16



Annelies glöggbjudning hos henne



Min och Michaelas glöggbjudning på Laroy kl 23!!! Därefter blir det luciatåg och fortsatt utgång med tjejerna.



Söndag:

Hjälpa min matte-elev med matten

***

Här är alltså min veckas planering. Lite av varje, precis som jag vill ha det. Utöver det som står är det träning varje dag, fixa med Milanoflytten (fixa med papprena till csn och dylikt), plugga italienska och så vidare. Och söndagen lär ägnas åt myskväll med någon väninna.


Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du haft en bra dag! nattinatti:)

2009-12-08 @ 23:45:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0