Veckan består av... JOBB!

Sedan Milano fastställdes vill jag bara jobba så mycket som möjligt. Dels ska nästan 30 000 cashas snart och dels vill jag kunna leva la dolce vita där nere, hihi. (Hallå jag har väl berättat att min skola ligger på Milanos största shoppinggata med skobutik efter skobutik!?) Att veta vart pengarna går är verkligen tillfredsställande. Hur som helst blir jag därför en glad Manda såfort jag får veta att det blir mer jobbtider.

Denna vecka jobbar jag onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Halleluja! Till helgen väntar trots det roliga tillställningar i form av Caroline & Paulinas avskedsfest (blandade känslor om det såklart, men kvällen i sig kommer bli galen!) samt så ska jag bjuda in mina närmsta väninnor för Baressos hårvisning på fredag då tilltugg och goodiebags utlovas. Det blir nog en trevlig helg.


Happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0