Underbara Jul

Jag hade verkligen en magisk julafton i år. Vi har alltid firat halva tjocka släkten i smålandsskogarna, vilket är väldigt svårt att överträffa här i storstan. Men i år lyckades vi få en väldigt fridfull jul, bara vi i familjen. Jg fick hur fina presenter som helst. Bland annat en digitalkamera och en burberryplånbok/liten väska som jag önskat mig. Alla i familjen var nöjda över sina presenter. Kan berätta mer om dem i ett senare inlägg. Vi har haft filmmaraton halva natten, så jag är lite trött. Men sjukt taggad för ikväll. Jag överdriver inte när jag säger att min mobil piper varannan minut. Jag har en helt sick lista till ikväll, så jag tror att detta blir en oslagbar kväll. Kul att så många av er läsare OSAt :)






























Kommentarer
Postat av: louise

va tråkigt o billigt me plastgran :P

2009-12-25 @ 22:41:30
Postat av: m

Hejhej, har bara en fråga som dök upp i huvudet; din mamma, har hon jobbat på ngt dagis/förskola i huvudsta? :)



God fortsättning!

2009-12-26 @ 02:21:11
Postat av: mandy

louise: jag håller med dig men det finns tyvärr inte så mycket att göra när man har en pappa som är allergisk :(



m: Det stämmer bra det :)

2009-12-26 @ 15:22:50
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: signe

Vilken snygg bror du har... ;-)

2009-12-26 @ 17:46:27
URL: http://solarflare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0