Svar på lite läsarfrågor!

När du har dina drinkbjudningar - är det klubbens åldersgräns som gäller då, eller alltid 18?
Och är det bara folk du känner/är bekant med, eller är det massa "randoms"? :)

Det är olika. Ibland har det varit 18-19 och ibland 20. Det som oftast gäller då jag har drinkbjudning är dock att gästerna ska vara minst 19 år, eftersom jag själv är det. Det blir lite konstigt om jag ska ha en drinkbjudning som själv nyss fyllt 19, men så ska alla mina gäster vara minst 20. Jag vet inte vad du menar med randoms; jag är ju inte direkt nära vän med alla jag bjuder. Men absolut känner jag alla som kommer då de får en personlig inbjudan av mig. Undantag är er bloggläsare som skriver upp er via min blogg, men där ligger inte majoriteten av de som kommer.

Lite nyfiken, blir du alltid bjuden på drinkar eller köper du själv? =)

Om jag säger såhär tar jag endast emot drinkar av människor jag känner. Är man ute mycket och kommer till ett ställe får man ofta sms eller liknande om att man ska gå till X för dricka; ibland nappar man, ibland inte. Jag skulle aldrig ta emot någon form av dricka från någon random hur törstig jag än var, haha!

Hej Amanda!
Du skrev förut ett träningsinlägg där du gjorde en variant av "kissande hunden" där du istället kickade ut med benet. Jag undrar, brukar du hålla upp låret hela tiden och bara kicka med underbenet, eller tar du ner benet som man gör i riktiga "kissande hunden"? Haha jag förstår om det är svårt att förklara såhär, men hoppas du förstår vad jag menar. Kram

Alltså mellan varje "kick" tar jag ner benet i utgångsposition eller vad jag ska kalla det. Så hela benet jobbar hela tiden, inte bara underbenet. Benet eller foten får aldrig ta emot i golvet, då är det fusk.

hejsan mandy, jag känner inte dig men du vet nog vem jag är haha ;), dem flesta tjejerna flörtar med bartenderna haha . aja iallafall, jag skulle behöva din hjälp .. hoppas jag inte kräver allt för mycket :), finns det något sätt man kan få prata med dig ? i en rum :) så kom på en lösning . svara bara tillbaka här på dina komentarer så hör jag av mig . vill inte nämna vem jag är eller ge dig mitt nummer här så alla kan se det haha du kommer förså sen varför :) puss på dig .

Hmm jag har inte flirtat med någon bartender, så dessvärre har jag ingen aning om vem du kan vara. Har min bloggmail eller facebook så maila där vettja :) Eller så ger du mig en schysst happy hour nästa gång du ser mig så kan du få prata lite med mig ;)

Kan du inte skriva vilka låtar du brukar spela när du tränar hemma? :) bra blogg <3

Visst har jag lite olika specifika låtar till vissa övningar jag gör hemma, som den veteran jag är haha! Men nuförtiden sätter jag bara på 107.5 på högsta volym och vips har jag hunnit göra 300 situps!

VART kommer rosa pälsen ifrån `?? och när köpte du den snälla svara du skulle göra min kväll :D

Så himla roligt att du undrar var den är ifrån. Jag kan inte svara på det mer än att jag fick den (fick låna?) av min kusin för många, många år sedan under en jul när jag bara var en liten tjej. Sen så hittade jag den när jag skulle ut på en långpromenad då all snö kommit under natten och märkte till min stora förvåning att den passade. Jag lär bokstavligt talat ha drunknat i den när jag hade den som liten flickspoling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0