Stilfel

Hej babes! Kom nyss hem från en lååång promenad ute i det sjukligt härliga väder. Det är precis såhär vintern ska se ut. Kallt, friskt, blå himmel och strålande sol. Det enda som saknas är snön! Jag tog by the way bilder på min runda idag så det ska jag alldeles strax lägga upp.

Annars tog jag ju bilder här hemma igårkväll och såg nu att jag glömt lägga upp ett par. Nu ser jag dock varför. Jag hade nämligen på mig kläderna jag knatat runt i hela dagen då jag tog bilderna precis när jag sminkat mig. Och när man bara går hemma bryr man sig inte så mycket om de så kallade stilfelen.. Men svart bh under vitt linne, eller vit bh under svart linne är inte fint Amanda..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0