Slopar solariet!

Nej, vet ni. Jag tänker inte sola solarium idag. Bara jag tänker tanken på att låta huden grillas och bli rynkig i ett svettigt solarium gör mig illamående. Jag solar hellre en gång dagen innan nyår.. Med tanke på att jag inte kan minnas när jag solade solarium senast, blir det lite svårare att bryta den positiva trenden. Jag vill verkligen se ung ut så länge som möjligt, så jag vill inte låta naturen ha sin gång fortare än nödvändigt. Jag har istället sovit under den stund jag skulle ha solat. En mycket bra prioritering enligt mig! ;)

Nåja, nu ska jag bege mig till Bromma och min käraste Filippa. Jag har med mig lite godsaker i en påse, blir nog en himla mysig kväll. Sist jag var där somnade jag i soffan ett par gånger, men nu när jag sovit ett par timmar innan ska jag nog hålla mig vaken trots den sköna soffan.


Jag använder verkligen en riktig skitmascara i dagsläget. Men lyckligtvis har jag ögonfransar som håller sig långa och fina i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: elin

rastaflätor? :P

2009-12-23 @ 19:30:23
Postat av: Anonym

börja inte provicera snälla din blogg är ju så bra! vill inte behöva sluta läsa den...

2009-12-23 @ 22:19:12
Postat av: Mandy

elin: Ja jag tänkte att det skulle vara kul med lite omväxling ;-)



Anonym: Nu kanske jag är ute och cyklar, men vad i mitt inlägg skulle vara provocerande? :-S

2009-12-23 @ 22:28:51
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: mst

GOD JUL! :D

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin?

säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig (;



kram

2009-12-24 @ 12:56:46
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan mandy, jag känner inte dig men du vet nog vem jag är haha ;), dem flesta tjejerna flörtar med bartenderna haha . aja iallafall, jag skulle behöva din hjälp .. hoppas jag inte kräver allt för mycket :), finns det något sätt man kan få prata med dig ? i en rum :) så kom på en lösning . svara bara tillbaka här på dina komentarer så hör jag av mig .



vill inte nämna vem jag är eller ge dig mitt nummer här så alla kan se det haha du kommer förså sen varför :)



puss på dig .

2009-12-24 @ 22:29:05
Postat av: Du vet inte - TÄVLING

God jul :)



Hoppas du haft en trevlig dag :)



som en sen jul firande lottar jag ut 2 biljetter till en fest och ett par skit snygga hörlurar



kram

2009-12-25 @ 00:32:08
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Madicken

Härligt med naturliga långa ;)

2009-12-25 @ 14:41:09
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: M

Mandy, varför går du inte till ett ställe som solduschar istället. Inga fara för huden och lika snyggt resultat som solarium

2009-12-26 @ 00:44:28
Postat av: Greker

de tror inte jag

2009-12-26 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0