Ridbyxor utanför stallet

Hemma! Usch usch vilket väder vi har. Inget mysigt shoppingväder alls. Men jag har trots det haft en jättemysig dag med lilla mami. Jag hittade ett par äckligt snygga ridbyxeliknande byxor som satt som en smäck! De kommer att vara gudomliga i vår till alla snygga vårkläder.

Det är kul det här med byxtrenden där byxorna ser mer eller mindre ut precis som ridbyxor. Jag som rider själv har en hel del ridbyxor, och jag lovar att ingen skulle märka någon skillnad om jag hade ett par från Zara eller Hööks.

Jaja, nu ska jag hoppa i mjukiskläderna och fortsätta njuta av denna söndag. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Issa

åh vilken snäll mamma du har :) säger hon nån gång nej när du vill ha pengar/nya kläder..?

2009-12-06 @ 19:23:20
Postat av: Anonym

Ridbyxor (utanför stallet) är sjuuuukt hett. Lägg upp en outfitbild :D

2009-12-07 @ 14:12:48
Postat av: Mandy

Bilder kommer! =)

2009-12-07 @ 16:30:01
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0