Ögongodis på jobbet är enormt uppskattat!

Inget flirtande på jobbet Amanda! Lättare sagt än gjort när man råkar ha inte bara en, utan två snyggingar i vardera butik som ligger mittemot min. Om det är besvarat? Oh ni skulle bara veta! Den ene var inne och presenterade sig häromdagen. Den andre har inte jobbat på ett tag, men han står här mittemot och verkar minst sagt checka ut utbudet här på Marlboro.. Det skulle jag också ha gjort om jag var honom, hihi! Jag undrar bara vem jag ska välja.. Man kanske kan ta båda två? Lagom till julhelgen och allt.. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska vi följa varandras bloggar via blogg lovin eller bara ha kontakt genom att skriva till varandra på inlägg? =)

Kram♥

2009-12-23 @ 14:38:42
URL: http://lunaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0