Mars!..

Sitter och tittar på bilder från sommaren. Längtar så förbaskat mycket till mars. Att få gå omkring i solsken och blå himmel. Ett par solglasögon och en slarvig knut på huvudet. Lagom med kläder på sig. På måndag är det tre månader kvar.. Från och med januari kommer jag göra allt för att tiden ska gå fort som tusan. Då börjar nämligen folket mitt åka iväg till sina länder. Spanien - Barcelona är det vanligaste. Har en massa bekanta förutom Carro som sticker dit nu jan/feb.

Hur som helst längtar jag efter att kunna gå runt osminkad och se så fräsch ut ändå. Jag hatar verkligen att sminka mig, men nu när jag slutat sola solarium sen någon månad tillbaka (solade bara någon gång i månaden under en period innan dess) så är det inte riktigt lika smickrande att gå osminkad som då man har solen framme under sommarhalvåret.



Osminkade bilder från terrassen i Palma i somras.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Fin du är! :D

2009-12-04 @ 11:55:50
URL: http://HelloNicki.se
Postat av: Eveline

alltså wow, att man kan se så fräsch ut utan smink, somliga har det bra dom! ;P

2009-12-04 @ 17:46:38
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0