Lussebullar

Nu ska jag avslöja en hemlighet för er. Ni som följt mig ett tag vet redan detta, men det är så att jag bokstavligt talat lever på lussebullar varje december. Jag äter det till frukost, mellanmål och kvällsmål. Tror ni att jag tröttnar? Inte en chans! Men, det är i stort sett bara mina egna lussebullar som jag tycker så förbaskat mycket om. Andra tycker jag ofta är för torra. Mina är perfekta, haha! Eller okej mammas, det är ju faktiskt hon som gör degen. Helt perfekta blir dem. Mums mums mums! Som ni ser är russin dock ingen favorit hos mig..



 

Kommentarer
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

Hej hej! Kikar in igen och lämnar ett avtryck...Nattuggla som man är så sitter man uppe och surfar trots att man borde sova, haha. Gillar din blogg. Var mest det jag ville säga=)



kram Erica

2009-12-02 @ 02:57:18
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Anna

Ååh, lussebullar. Vi brukar dock baka dem runt Lucia, så jag får vänta ända tills dess :( Andras lussebullar är aldrig goda, nej.

2009-12-02 @ 10:04:35
Postat av: Erik von S

Gud vad mysigt det ser ut, får fixa lite julstämning här nu känner jag. Enda som är ordnat här är adventsljusstakar.. Pepparkakor och glögg nästa! :) Puss, von S

2009-12-02 @ 12:56:31
URL: http://elky.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Kan du inte skriva ut receptet? Antar att de är lite halvnyttiga också..

2009-12-02 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0