Let it snow

Idag har jag njutit lite av snön, gjort en del ärenden på banken samt varit hos min matte-elev och planerat in intensivlektioner nu i jul. Tack vare mig har han gått från ig i matte till vg och hans föräldrar håller verkligen hårt om mig nu tills jag åker. Nu siktar vi mot mvg och självklart ska vi fixa detta! 

Underbart med lite snö äntligen. Dels för att det är jul och då ska det vara snö. Och så blir det så mycket ljusare ute av snön vilket alltid är trevligt. Nu ska jag dricka ett glas julmust, mums!

 

En massa lipsyl på läpparna måste jag ha ute i kylan. Ljusrosa pälsen plockade jag fram för att inte frysa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VART kommer rosa pälsen ifrån `?? och när köpte du den snälla svara du skulle göra min kväll :D

2009-12-17 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0