Idag är det exakt tre månader kvar..

.. tills mitt liv får en mycket trevlig vändning!

Alltså förstår ni hur bra denna blogg kommer att bli med en direktrapport från städernas stad: MILANO? Med en temperatur på 20 grader redan i mars/april, en massa shopping, fester och ja gud vet allt. Jag hoppas att ni är med mig, men det tror jag att ni inte vill missa.

Jag drömmer mig som vanligt bort och önskar att dessa tre månader ska gå snabbt. Samtidigt vill jag ha mycket tid med mina vänner. Men redan till helgen ska vi alla samlas hemma hos mig på fredag för vin och idolfinalen där världens bästa Erik skall röstas fram!

Update: Sitter och skriver med min älskade Anna på facebook som skriver om fredagen när vi ska vara ca 7-8 tjejer hos mig: 

amanda, jag ska baka lussebullar och alla ska få olika former. Formerna ska typ illustrera personen på ngt vis.

Haha! Hon är för underbar min lilla tjej. Bilder utlovas!

Sedan på lördagen är alla bjudna till min och Michaelas glöggbjudning på Laroy. Innan dess blir det även glögg med mina tjejer hemma hos fina Annelie.

 

Snart kommer jag kunna befinna mig vid Duomo varenda dag och dricka den svalkande colan i ett värmande solsken!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Gud va kul med Italien, förstår att du längtar =)

2009-12-07 @ 20:34:57
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Mickan

Shit va härligt! :D Läste om dina tränings övningar :) Skit bra verkligen! Vad är det bästa tipset om man vill träna rumpan och lår? Skit bra blogg! :)

2009-12-07 @ 20:35:43
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0