Hittade lite bilder..

Nu får det f*n vara slut på vintern. När jag kategoriserar inläggen hittar jag en massa fina bilder, men jag fastnade speciellt för dessa. De flesta är tagna på försommaren och man har hela långa sommaren framför sig. Jag tycker egentligen helt okej om vintern och snö, men nu får det fasiken vara nog!! Ge mig sommar och sol. Satan vad man ser mycket bättre ut under den delen av året dessutom än man gör nu, ha! Gå i ide? Ja tack!
























Och så en liten outfitbild slank in :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha tillbaka sommaren

2009-12-17 @ 18:55:15
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad du än gör, färga aldrig sönder ditt hår. så vacker i det där solblekta!

2009-12-17 @ 19:50:02
Postat av: h a i d i s -

Hoppas du haft en trevlig kväll!

godnatt ^^

2009-12-17 @ 20:37:57
URL: http://haidis.se/
Postat av: emma

fan va snygg du är!

2009-12-17 @ 22:05:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Petra

Hejsan



Jag har bara en liten fråga, vilken bh storlek har du? Vill inte verka vara oförskämd men det vore "roligt" att veta :) Hoppas att du inte tar illa upp av frågan!

2009-12-17 @ 22:21:14
Postat av: Emma

Hej hej!

Ville bara fråga dig en sak. Du har såå himla fint hår... Hur får du den där perfekt snygga blonda färgen. Är du naturligt så ljus, bleker du eller är det slingor??

Tack för en bra blogg!

2009-12-17 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0