Änglar på utsidan...

Godkväll! Efter en lång dag på jobbet var jag supertrött idag och inte alls sugen på att röra mig ut i snöovädret igen senare på kvällen. Men jag tog mig i kragen eftersom en träff med Carro och Paulina var bestämd. Och jag måste säga att jag är riktigt glad över att jag träffade dessa damer. Jag blev på så sjukt bra humör efter jag träffat dem så nu kommer jag sova med ett leende på läpparna hela natten. Det finns bara två personer jag kan vara så äckligt brutal med och det är dessa brudar. Haha, jag börjar fan skratta här i min ensamhet bara jag tänker på det.

Hur som helst sitter jag och skriver med bästa Caroline på facebook och tackade precis för en trevlig kväll och att de gjort mig på så bra humör, varpå hon svarar..:

Caroline:
ni är underbara
och jag älskar er som FAN
kukhuvud vad jag tycker om er alltså!


De tre musketörerna.. ser så oskyldiga ut. Men jag skulle bokstavligen dö om något av våra samtal bandades.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vad busiga ni är som säger så fula ord

2009-12-18 @ 12:01:37
Postat av: Mandy

Lilla anonym, vi är faktiskt inte bara busiga, utan jävligt busiga hihihihihi tönt

2009-12-18 @ 12:14:57
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0